رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: مجلس مبدأ حرکت‌های تعیین کننده است و همکاری موثر بین مجلس و بخش خصوصی می‌تواند سرآغاز اقدامات خوبی در آینده باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان، گفت: با توجه بر ابلاغ حکم ستاد ویژه تدابیر اقتصادی به استان، مهم‌ترین وظیفه ما در این مقطع عمران و آبادانی استان است.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز در این جلسه بر شکستن دیوار ستبر تمرکز قدرت با ابلاغ حکم ستاد تدابیر ویژه اقتصادی تأکید کرد و گفت: از دیدگاه بخش خصوصی این حکم یک اقدام ویژه و تاثیرگذار است و توفیق در این عمل می‌تواند به توسعه آن در کشور بیانجامد.

او به دو اقدام عملی در جهت فرمایش رهبری در اجرای قانون فضای کسب و کار اشاره کرد و افزود: ایجاد پنجره واحد شروع کسب و کار از سوی وزیر اقتصاد و راه اندازی دادگاه‌های تجاری در آینده نزدیک نویدبخش حرکت‌های تازه خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: مجلس  مبدأ حرکت‌های تعیین کننده است و همکاری موثر بین مجلس و بخش خصوصی می‌تواند سرآغاز اقدامات خوبی در آینده باشد.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.